יום ראשון, 5 ביולי 2020

טרילוגיית העולם שמעבר/ג’ניפר אל. ארמנטראוט

מרושעת, ארורה, אמיצה: טרילוגיית העולם שמעבר/ג’ניפר אל. ארמנטראוט
הוצאת אדל, 2020

ב"חופשת הקורונה" אתר אינדיבוק נתן את הספר הראשון בסדרה "מרושעת" מתנה לקוראים שלו, למרות שזה לא הז'אנר הקבוע שלי הורדתי את הספר לאפליקציה שלהם ושם הוא חיכה לי,  לפני כחודש מצאתי את עצמי בלי ספר לקרוא והחלטתי לנסות, אינדיבוק פינקו, מה לא ננסה? ואוי איזה פינוק משמח זה היה. מפתיע, כל כך שקראתי בחודש האחרון את כל הסדרה, גם כן דרך האפליקציה שלהם. למי שמתלבטת אז האתר גם מאפשר טעימה קצרה מהספר, לרוב זה הפרק הראשון. לחצו כאן על הקישור.

אז בקצרה בלי ספויילרים: 
בספר הראשון בסדרה "מרושעת" אנו פוגשים את אייבי, בחורה צעירה בשנות ה20 בניו אורלינס, סטודנטית , אל פניו נראת כמו עוד סטודנטית ברחוב. אבל היא לא סטודנטית רגילה, היא שייכת ל"מסדר" ארגון חשאי שתפקידו להגן על האנושות מפני בני הפא שהגיעו מהעולם שמעבר.  היא פוגשת את רן בחור צעיר ומושך המסתיר ממנה סוד ענקי. אייבי לא יכולה להחליט מה יותר מסוכן לה, הגבר הזה שנכנס לה ללב והסודות שהוא מסתיר ממנה או היצורים מהעולם שמעבר המאיימים עליה ועל כולם. 
בספר השני בסדרה "ארורה" אייבי מגלה משהו נוראי על עצמה המשנה את חוקי המשחק. משהו שהיא חייבת לשמור בסוד כי הוא מעמיד את חייה ואת חיי האנושות בסכנה. 
בספר השלישי בסדרה "אמיצה" אנו מגיעים לרגע האמת, מלחמה בין בני המסדר לאיום מהעולם שמעבר. מערכה שחייבת להסתיים רק בדרך אחת -ניצחון כי כל סיום אחר יביא לסיום האנושות. 

את הסדרה חייבים לקרוא לפי הסדר! ואם אתם מתחילים תוודאו שיש לכם גישה לכל השלושה, כי כשאחד מסתיים אתם תרצו להושיט את היד ולהתחיל את הבא. 
בגלל הצד הרומנטי ואף הלוהט שבו הוא אינו מתאים לילדים ונוער חובבי הז'אנר של הפנטזיה אלא לנוער בוגר יותר ומבוגרים. הספר השלישי אומנם מסתיים עם סוף סגור, אבל בהחלט עם קריצה לכיון העתיד, בהחלט אני צופה עוד ספר המשך שיתקיים 10-15 שנה קדימה ולא, זה לא פוגע בהנאה מהסיפור ויש אפילו שמועות על סרט בהתהוות מבוסס על הסדרה. וראיתם מה קורה כשמאחדים את הכריכות? מדליק!

הסדרה היא מסוג ספר פנטזיה רומנטי, לוהט!!! בהחלט לא משהו שהייתי מיוזמתי בוחרת לקרוא, אז תודה אינדיבוק על הפינוק הראשוני. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה