יום ראשון, 1 בנובמבר 2020

אם הסערות/רנסום ריגס - המעון של מיס פיגרין מספר 5

 אם הסערות/רנסום ריגס

כתר הוצאה לאור, 2020



רנסום ריגס אני כועסת עליך. הסתדרתי מצויין עם העבודה שהסדרה הנפלאה הזו הסתיימה בטרילוגיה. קראתי את כל השלושה בסוף שבוע אחד, ואז אחרי שנתיים (2019) יצא לאור בעברית "מפת הימים" והשאיר אותי במתח עם סוף לא סגור! חיכיתי שנה שלמה כדי שתסגור את העניינים ואתה בחוצפתך השארת אותם עוד יותר פתוחים ועוד יותר במתח!!!!!!!!!!!!

הספר המדובר הוא "אם הסערות", אני קראתי אותו באקפליקציה של אינדיבוק, לקישור לספר וקריאת פרק ראשון לחצו כאן

זה הזמן לכל מי שלא קרא את הסדרה או את שני ההמשכים האחרונים לעזוב את הפוסט כדי לא לעשות ספויילרים - ראו הוזהרתם. 

הפעם ג'ייקוב ונור ממשיכים במסעם להמלט מהאמריקאים ולהגיע חזרה ללולאה שלהם ונור מתחילה להכיר לאט לאט את עולם המשונים והאמת, מקבלת את זה די טוב, ג'ייקוב שוב נקרא להציל את העולם ובמקביל מנסה להבין את רגשותיו כלפי אמה וכלפי נור, גיל ההתבגרות הנפלא. 

הפעם המתח והעלילה נבנו קצת יותר מידי לאט לטעמי, עדין אוהבת מאוד את הדרך שבה הסופר משלב את התמונות האוטנטיות שלו כחלק מעלילת הספר, זה אחד הדברים שמשכו אותי לסדרת הספרים הללו מלכתחילה, אך עדין, אפשר היה לזרז קצת את העניינים, אולי לסגור את הספר? וממש לא להשאיר אותנו תלויים באוויר.

הבעיה העיקרית היא שהספר הבא והאחרון בסדרה (מקווה מאוד שיהיה לו סוף סגור)  היא העובדה כי בחיפושים באינטרנט לא נראה שנכתב עדין הספר המדובר, אין אזכורים אפילו לעבודה כי הוא "כותב" את הספר האחרון בסדרה.   

טוב, פשוט נשאר במתח. 

ספרי הסידרה לפי הסדר משמאל לימין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה