יום חמישי, 5 בנובמבר 2020

מלחמת הלילה/ג'אנין פרוסט

 מלחמת הלילה/ג'אנין פרוסט

אהבות הוצאה לאור/2017



לאחרונה גיליתי שלסדרה "ציידת הלילה" יצאו עוד כרכים שלא ידעתי על קיומם. את 1-4 קראתי לפני שנים,13 שנה ליתר דיוק 2007 יצא הראשון , ואיך שהוא הפסקתי לעקוב אחרי הסופרת.  לשמחתי גיליתי לא מזמן שהסדרה ממשיכה, הספר הזה: מלחמת הלילה (5) חיכה לי קצת, כי רגע אחרי שהתחלתי לקרוא בו גיליתי שיצאו עוד שני ספרים מהעולם הזה על דמויות משנה אך כרונולוגית הם מתקיימים בין הספר הרביעי לחמישי, אז קודם כל קראתי אותם   "נשיקת האפלה הניצחית" על מנצ'רז ו"טיפה של ארגמן" על ספייד.

חזרה של הילדה לבית הספר ביום א (1.11) פינתה לי קצת את הזמן וסוף סוף הגעתי אל הספר הזה, וזה הספיק, כבר הרבה זמן שלא היה לי את הזמן להתחיל ולסיים ספר באותו היום, התיישבתי על הספה ב8.30 וקמתי ב12.40 לאסוף אותה מבית הספר והספר הסתיים לי, מאוד מהר. כמובן שיחד עם הגילוי שיש מספר 5 בסדרה גיליתי שיש עוד שני כרכים לסוף הסדרה: "לילה בלילה"   ו"בדמי הלילה" אז עכשיו שני אלו מחכים לעוד יום פנוי בהפתעה כדי שאוכל סוף סוף, 13 שנה לאחר שההתחלתי - לסיים את הסדרה הזו. 

אז לחובבי הז'אנר של "פנטזיה אורבנית" (ככה הסופרת קוראת לז'אנר הזה בעצמה) ממליצה להתחיל את הסדרה ולקרוא לפי סדר כרונולוגי של כל העולם ולא רק את ה7 של ציידת הלילה. ולחלוטין נוער בוגר ומעלה, סדרה מאוד מינית/ארוטית, גרפית - בהחחט היו דפים שדפדפתי הלאה


אז אחרי שסיימתי לחפור על מה הספר בלי לקלקל יותר מידי:  מלחמה בעולם התחתון, הג'ולים מפחדים מכוחה העולה והמשתנה של קאט, דמות מהעבר הרחוק מנסה לחרחר ריב וליצור מלחמה קטלנית ומי שיפגע כשזה יקרה בין היתר הם בני האדם.   קאט ובונז עושים כל מה שאפשר כדי למנוע את המלחמה עם כמה שפחות נפגעים. 

לקריאת הפרק הראשון ורכישה דרך אתר אינדיבוק לחצו על הקישור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה