יום חמישי, 9 באפריל 2020

שלושה ספרים שהעבירו לי את ה"ריחוק החברתי" שנכפה עלינו

 ניצנה, קצרים על סרטן, הסלון:
שלושה ספרים שהעביר לי את "ריחוק החברתי"


ניצנה/אביחי אורן, פרדס הוצאה לאור, 2019
ספר מרתק על החברה הישאלית המורכבת שלנו, קיבוץ גלויות במיטבו. ניצנה, עובדת במוסד למפגרים בישראל והיא בכלל תינוקת בדואית שנמצאה נטושה בסיני ושנמצאה על ידי חיילים וישראלים. ויקטור, גבר מבוגר ושמרן ניצול שואה יווני שחייו מתהפכים עליו עם עזיבת אישתו את הבית לאחר שלושים שנות זוגיות. המפגש בין השנים הוא בסיסו של רומן מרתק ומותח  שכדאי לקרוא. הספר יחכה לכם על המדף בספרייה בינתיים הוא זמין לרכישה בחנויות הספרים ובאפליקציות השונות. לקריאת פרק ראשון באתר "עברית" לחצו כאן

קצרים על סרטן/אלמוג שטורפר, ספרי ניב, 2020

זהו ספרון קצר, 78 עמודים, בהם באומץ רב בוחר אלמוג, ילד (ככה הוא מכנה את עצמו) בן 22 לחשוף את הרגעים הכי קשים שלו כבחור צעיר שעוצר את חייו כסטודנט לפסיכולוגיה קלינית בצרפת, כדי לחזור ארצה למלחמה. מלחמה במחלקה האונקולוגית, מלחמה על החיים. את הספר הזה קוראים לאט לאט, כל פרק הוא עמודים קצרים אבל עוצמתיים
הספר יחכה לכם על המדף בספרייה בינתיים הוא זמין לרכישה בחנויות הספרים ובאפליקציות השונות. לקריאת פרק ראשון באתר "עברית" לחצו כאן 


הסלון/מיכל זוהר בן-דור, ספרי ניב, 2020

אני אוהבת רומנים היסטוריים, הקריאה בהם שונה ורומן היסטורי שמבוסס על דמויות אמיתיות מרגש אותי עוד יותר,  ודמויות אמיתיות מתחום המילה הכתובה מרתקים אותי עוד יותר ואם זה מסופר על משהו שלא ידעתי לפני כן אז בכלל אני בעננים. כזה הוא "הסלון". מיכל זוהר בן-דור מגוללת את סיפורן של שלוש נשים בגרמניה. מרתק
ספר יחכה לכם על המדף בספרייה בינתיים הוא זמין לרכישה בחנויות הספרים ובאפליקציות השונות. לקריאת פרק ראשון באתר "עברית" לחצו כאן 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה