יום שלישי, 29 בספטמבר 2020

המורשת הנסתרת/אילונה אנדרוז

 המורשת הנסתרת - אש קרה/אש לוהטת - אילונה אנדרוז

הוצאת אהבות, 2020



הדואט הזה (בתקווה בקרוב זו תהיה טרילוגיה) צריך להגיע עם "אזהרת קריאה" רצינית: אל תתחילי לקרוא אותם אם אין לך את הזמן לזה!!!!.

24 שעות, כולל הפסקות קלות, זה כל מה שהייתי צריכה כדי לסיים את צמד הספרים הללו. המזל שקראתי אותו בדיגיטלי אז הטאבלט ליווה אותי לכל מקום, וכל כמה דק פנויות שהיו לי, היד נשלחה לתיק והאפליקציה של אינדיבוק נפתחה, לעוד כמה דק של קריאה, פשוט אי אפשר להפסיק.

הספר מזאנר שגיליתי לא מזמן מחדש, פנטזיה אורבנית-רומנטית. ונזכרתי כמה אהבתי את הספרים של "ציידת הלילה" לפני אי אלו שנים (עכשיו גם גיליתי שיצאו עוד כמה כרכים בסדרה אז יש לי כבר רשימת קריאה חדשה)

וזו כבר סדרת הספרים השניה שאני קוראת דרך אינדיבוק מהסוג הזה, קראתי גם את "העולם שמעבר" וכאן כתבתי את מה שחשבתי עלהם

הספר לוקח אותנו אל העתיד הרחוק ביותר, בו קיימים שתי קבוצות של אנשים, בעלי יכולות קסם (העלית) ואנשים חסרי קסם. לנבדה, גיבות הספר, יש כשרון מיוחד לזהות מתי משקרים לה, יכולת זו עוזרת לה מאוד בקריירה שלה כחוקרת פרטית. אך כאשר היא נתקלת בחקירה מסובכת ומסוכנת במיוחד היא חוברת לרוגן, קוסם בדרגה גובה ביותר שהחוקים לא חלים עליו וגם לא היכולת של נבדה.

בשני הספרים שתורגמו עד כה הם נתקלים באתגרים, ריבים, סכנות וצריכים למצוא את הדרך לעבוד ביחד למרות חילוקי הדעות בניהם. 

הספר אומנם מוגדר פנטזיה רומנטית והוא בהחלט מלא במתח מיני בין השניים אבל חשוב לי לציין כי זה לא המרכיב העיקרי בספרים - כך שמי שפחות מחפש את ה"סצנות הלוהטות" אז הן מעטות, בהחלט לוהטות אבל ניתנות לדילוג - הן חלק מהסיפור אבל בהחלט לא עיקר הסיפור. 

ממצליצה בחום לאוהבות הזאנר ולא רק. 


הספר נקרא בזכות שת"פ עם אינדיבוק ולרכישת הספרים דרך אינדיבוק ולקריאה של פרק ראשון לחצו על הקישור הזה 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה